10 ترفند شنا برای تازه کاران
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
10 ترفند شنا برای تازه کاران
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسایر موضوعات10 ترفند شنا برای تازه کاران

تعداد بازدید : 569
نویسنده پیام
mohamad2201 آفلاین
کاربر انجمن

ارسال‌ها : 1
عضويت : 20 /5 /1397
10 ترفند شنا برای تازه کاران
شنا، یکی از محبوب ترین و دوس داشتنی ترین ورزش در فصل های گرم میباشد اما این ورزش برای یک عده از افراد که شنا بلد نیستند، کمی ترسناک و حتی اذیت کننده میباشد و همین موضوع باعث میشود که از این ورزش مهیج و لذت بخش دوری کنند. ما در این مطلب قصد داریم 10 نکته مهم و کاربردی برای استفاده افراد تازه کار در این رشته ورزشی ذکر کنیم تا با از بین بردن ترس ها و مشکلات احتمالی بتوانند از این ورزش هیجان لازم را داشته باشند. با ما همراه باشید.
1- قبل از شنا کردن خود را گرم کنید
به هیچ عنوان بدون گرم کردن بدن و نرمش وارد استخر نشوید. چند دقیقه نرمش کنید تا جریان خون در بدنتان بهبود یافته و بدنتان راحت تر به محیط آب عادت کند.
2- نفس بکشید
پس از کمی نرمش، نفس عمیق بکشید و تمرین تنفس انجام دهید. راز موفقیت شناگران بزرگ تنفس خوب است. پس هرچه بیشتر برای اینکار زمان صرف کنید بهتر خواهد بود.
3- زمان های استفاده از استخر را بررسی کنید.
برخی از استخر ها برای قسمت تمرین شنا زمان های مشخصی را تعیین کرده اند. شنا در خارج از این ساعات و در کنار شناگران دیگر میتواند خسته کننده باشد.
4- مراقب ابزار شنا خود باشید
پس از هر بار شنا، لوازم شنا را خوب بشوئید تا کلر آن پاک شود. در این صورت ماندگاری بیشتری خواهند داشت.
5- انتخاب ابزار 
در انتخاب و خرید لوازم خود دقت کنید و آن ها را بر اساس کارایی بخرید و نه زیبائی! برخی لوازم که ظاهر خوبی دارند، پس از مدتی استفاده خواهید دید که ظاهر خود را از دست میدهند.
6- ابزار خود را در یک جعبه پلاستیکی قرار دهید.
یک کیف و یا جعبه پلاستیکی خریداری کنید و پس از شنا لوازم خیس خود را در آن قرار دهید. زیرا قرار دادن لوازم خیس در کیف باشگاه میتواند باعث آلودگی شود.
7- کلاه شنا بپوشید
کلر موجود در آب، میتواند روی پوست سر تاثیر بگذارد و آن را پوسته پوسته کند. با پوشیدن یک کلاه شنا معمولی میتوانید این مشکل را حل کنید.
8- مایوی یک سره بپوشید.
اگر حس میکنید هرگز بدنتان در آب گرم نمیشود (احساس سرما میکنید)، مایوی یک سره بهترین گزینه است. مراقب باشید اندازه آن متناسب باشد و مانع حرکتتان نشود. از آنجایی که دمای هر استخر متفاوت است نمیتوان از یک مایو در تمام استخر ها استفاده نمود.
9- عینک شنای خود را تمیز کنید
یکی از ابزار مهم برای شنا، عینک شنا میباشد که اگر مراقب آن نباشید خراب میشوند. کمی مایع تمیز کننده عینک خریداری نموده و پیش از هر بار شنا با آن عینک را تمیز کنید.
10- عینک های تیره برای فضای بیرون
اگر میخواهید در فصل تابستان در فضای شنا کنید، بهتر از عینک شنای تیره استفاده کنید. این عینک ها همانند عینک آفتابی عمل کرده و از چشمان شما مراقب میکند.
منبع: بلیط استخر

یکشنبه 21 مرداد 1397 - 12:58
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ