9 ابزار قدرتمند برای نوشتن یک محتوای خوب
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
9 ابزار قدرتمند برای نوشتن یک محتوای خوب
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیموبایل رایانه و اینترنت9 ابزار قدرتمند برای نوشتن یک محتوای خوب

تعداد بازدید : 401
نویسنده پیام
mehranolomi آفلاین
کاربر انجمن

ارسال‌ها : 21
عضويت : 30 /9 /1395
9 ابزار قدرتمند برای نوشتن یک محتوای خوب
آیا برای اینکه بپذیرید که بهترین گزینه برای تقویت محبوبیت وبسایت و برند شما استفاده از سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر: SEO) است به شواهد بیشتری نیاز دارید؟ هنگامی که سخن از بازاریابی درونگرا (یا ربایشی یا جاذبه ای: Inbound Marketing) به میان می آید، هیچ تکنیک دیگری نتایج ناشی از سئو را حاصل نمی کند. اساس یک بهینه سازی موثر، نوشتن محتوایی است که با استانداردهای سئو انطباق داشته باشد، اما این کار آسانی نیست. برای تسهیل این فرآیند و افزایش اثر آن از ابزارهای متنوعی می توان استفاده کرد.
اگر در نوشتن محتوای مناسب برای سئو تازه کار هستید، 9 ابزاری که در ادامه به شرح آنها می پردازیم برای شما بسیار سودمند واقع خواهند شد.






1. کنسول جستجوی گوگل





این مورد یک ضرورت بی چون و چرا برای اجرای کمپین سئو ی شما است. کنسول جستجوی گوگل در کنار ارائه مجموعه ای از ابزارهای متنوع، دسترسی شما به حجم انبوهی از اطلاعات درباره عملکرد وبسایت تان را نیز فراهم می کند.
شما در کنسول جستجوی گوگل می توانید از صفحاتی که دارای بهترین عملکرد هستند، کلیدواژه هایی که عامل دسترسی مخاطبان به محتوای شما بوده و تعداد صفحاتی که تاکنون در موتور جستجوی گوگل ثبت (ایندکس) شده اند اطلاع پیدا کنید. بازاریابی و هدفمندتر کردن آن با استفاده از این اطلاعات بسیار آسانتر خواهد شد.






2. برنامه ریز کلیدواژه گوگل (Google Keyword Planner)



این هم گزینه رایگان دیگری است که توسط برجسته ترین موتور جستجوی جهان ارائه شده است.




برنامه ریز کلید واژه گوگل به شما نشان می دهد که کدام کلید واژه ها در حوزه خاص کاری شما از همه محبوب تر هستند. علاوه بر این، میزان رقابتی بودن هر عبارت مورد نظرتان را می توانید مشاهده کنید. انتخاب کلیدواژه های پرطرفداری که رقبا کمتر از آنها استفاده کرده اند ستون اصلی یک راهبرد سئو ی منسجم را تشکیل می دهد.






3. SEMRush





انجام تجزیه و تحلیل رقبا به همان اهمیت انتخاب کلمات کلیدی است که یک متن بهینه باید روی آنها تاکید داشته باشد. خوشبختانه ابزارهایی وجود دارند که می توانید برای تجزیه و تحلیل رقبای خود از آنها استفاده کنید.




هنگامی که سخن از تحقیق درباره رقبا به میان می آید، SEMRush یکی از بهترین گزینه ها است. شما یک نمای عمومی دقیق از دامنه را مشاهده خواهید کرد که ویژگیهای کلیدواژه هایی که رقیب شما به واسطه آنها رتبه بندی خوبی در نتایج جستجو کسب کرده است، استفاده یا عدم استفاده او از کمپین های جستجوی پولی، تعداد و نوع بک لینک های رقیب و رقبای طبیعی (organic competitors) اصلی دامنه مربوطه را نشان می دهد.






4. nTopic



شما موضوع اصلی خود را می دانید, و می دانید که با استفاده از محتوای خود می خواهید چه دستاوردی داشته باشید. اما آیا توانسته اید به آن دستاورد برسید؟ nTopic همین را به شما نشان می دهد. تمام کاری که باید انجام بدهید این است که دامنه خود را به همراه کلید واژه مورد نظر وارد کنید. این ابزار، تجزیه و تحلیل خود را انجام داده و مشخص می کند که آیا محتوای وبسایت شما با آن کلیدواژه مرتبط هست یا خیر. بر همین اساس یک امتیاز ارتباط دریافت می کنید که به وسیله آن در آینده می توانید از نظر تمرکز محتوای خود روی کلید واژه مناسب موفق تر عمل کنید.






5. Scoop.it





گزینش محتوا برای نویسندگان محتوای سئو ضروری است. از طریق بسترهای گزینش محتوا، بررسی دقیق محتوای مرتبط، گزینش ایده ها و سازماندهی همه اطلاعات به روشی موثر آسانتر می شود.




در حال حاضر، Scoop.it یکی از محبوب ترین بستر های گزینش است. شما می توانید لینک هایی که خودتان گزینش کرده اید را ثبت کنید یا اینکه محتوای مرتبطی که دیگران به اشتراک می گذارند را سازماندهی کنید. Scoop.it دو نسخه رایگان و پولی دارد که بسته به میزان جدیت خود در کار و ویژگیهای مورد نیاز، می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.






6. TopAussieWriters



آیا در مهارت های محتوا نویسی خود برای سئو تردید دارید؟ اگر پاسخ تان مثبت است، دریافت کمک از متخصصان برای شما سودمند خواهد بود. Topaussiewriters.com سرویسی است که به شما در برقراری ارتباط با برخی از بهترین متخصصان امر کمک می کند. شما می توانید اطلاعات لازم را درباره جزئیات پروژه مورد نظر ارسال کرده و نویسنده ای که بهتر از همه می تواند کار را انجام دهد انتخاب کنید. 




از این لحاظ، این تنها ابزاری است که فاقد نسخه کاملا رایگان است. با این حال، صرف هزینه برای محتوای حرفه ای ایده خردمندانه ای خواهد بود و مخصوصا اگر فرد مناسبی را برای کار خود انتخاب کنید، در بلندمدت بازگشت سرمایه بالایی را عاید خود خواهید کرد.






7. SpyFu





SpyFu ابزار هوشمند کوچکی است که می تواند هر دو کار تحقیق درباره رقبا و کلیدواژه ها را با هم انجام دهد. تمام کاری که باید انجام دهید این است که کلیدواژه یا نام دامنه مورد نظر خود را وارد کنید.




چنانچه در مورد رقبا به تحقیق می پردازید، SpyFu به شما این موارد را نشان می دهد: کلید واژه های طبیعی که وبسایت آنها به واسطه آن در نتایج جستجو رتبه کسب کرده است؛ ارزش کلیک تخمینی سئو در ماه؛ کلیدواژه هایی که به واسطه آنها وبسایت به صفحه اول نتایج موتور جستجو راه پیدا کرده؛ و برجسته ترین رقبا.
علاوه بر این، می توان از SpyFu برای بررسی رتبه کلیدواژه ها از نظر محبوبیت و رقابت استفاده کرد.






8. Word2Clean



این ابزار نسبتا ابتدایی است اما برای بسیاری از نویسندگان سئو سودمند است. 




Word2Clean یک هدف بسیار ساده دارد: فایل های متنی را به HTML بی پیرایه (clean html) تبدیل می کند. اگر نویسنده کتاب های الکترونیکی یا وبلاگ نویس هستید، یکی از پیش نیازهای موفقیت، در اختیار داشتن HTML بی پیرایه برای کار است.






9. Info.gram



تولید محتوا برای اهداف سئو همیشه در قالب متن انجام نمی شود. بهترین متخصصان بهینه سازی به خوبی می دانند که محتواهای چند رسانه ای و دیداری اهمیت خارق العاده ای برای موفقیت کمپین سئو دارند. 




اگر تا به حال اینفوگرافیک یا نمودار ترسیم نکرده اید، ممکن است تصور کنید که این کار بیش از حد دشوار است. دلیل اصلی که به Info.gram علاقمند می شوید همین است. این ابزار به افرادی که تخصصی در طراحی گرافیکی ندارند اجازه می دهد به آسانی اینفوگرافیک و نمودارهای حرفه ای رسم کنند.

چهارشنبه 29 دی 1395 - 10:03
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ