۱ـ ساخت و طراحی غرفه های نمایشگاهی با توجه به ابعاد غرفه
۲-طراحی و ساخت غرفه نسبت به قرار گرفتن غرفه در محل عبور و مرور بازدیدکنندگان
۳-ساخت و طراحی با توجه به پلان غرفه های نمایشگاهی
۴-طراحی و ساخت اجاره تجهیزات نمایشگاهی غرفه با توجه به نوع خدمات یا کالاهای قابل نمایش
۵-ساخت و طراحی با توجه به جامع شناسی و روانشناسی بازدیدکنندگان
۶-ساخت و طراحی نسبت به دیگر شرکت ها یا رغبا
امرروزه در غرفه سازی صنعتی ,نباید از دو اصلی که همواره از اصول اصلی
طراحی و برگزاری سازه های نمایشگاهی است غافل شد. آن دو اصل علم و هنر یک
غرفه ساز است و امروزه در دنیا غرفه سازی به عنوان یک حرفه کاملا تخصصی و
یک صنعت کاملا علمی و یک هنر شناخته شده است و همین امر باعث افزایش سود
آوری در تجارت و کسب و کار میباشد .همگان میدانند که تبلیغات خوب بزرگترین
ورودی برای تجارت است .یکی از راههای موثر برای یک تجارت موفق و سود آور
داشتن غرفه ای جذاب و شکیل است برای بازاریابی و کرایه تجهیزات نمایشگاهی
کالاها وخدمات ومخصوصا رونق دادن به صادرات نیاز به تبلیغات در نمایشگاه
ها می باشد.دکوراسیون,رنگ امیزی میتواند بازدید کنندگان و مشتریان را
ناخوداگاه به خود جذب کند.قطعا غرفه هایی که دکوراسیون خاص دارند در جذب
مشتری وبازدید کنند گان موفق تر بوده اند .البته نوع برخورد و رفتار پرسنل و
غرفه دار نیز در جذب مراجعه کنندگان نقش مضاعفی دارند.