طراحی سایت باشگاه مشتریان چگونه است و چه مزایایی دارد؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
طراحی سایت باشگاه مشتریان چگونه است و چه مزایایی دارد؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیسایر موضوعاتطراحی سایت باشگاه مشتریان چگونه است و چه مزایایی دارد؟

تعداد بازدید : 372
نویسنده پیام
hooman_haghighi آفلاین
کاربر انجمن

ارسال‌ها : 28
عضويت : 10 /11 /1395
طراحی سایت باشگاه مشتریان چگونه است و چه مزایایی دارد؟
طراحی سایت باشگاه مشتریان برای هر شرکت، سازمان،‌ نهاد و ارگانی که دوست دارد تعاملی پویا با کاربران خود داشته باشد امری بسیار ضروری است. همانطور که می‌دانید طراحی سایت انواع مختلفی داشته و برای کاربرد‌ها و اهداف مختلفی ایجاد می‌شود. اما باشگاه مشتریان چیست و طراحی وب سایت برای آن چه ویژگی‌ هایی دارد؟


بر اساس تعریفی مشخص، باشگاه مشتریان با گرد هم آوردن مشتریان و کاربران یک مجموعه در کنار یکدیگر و در ادامه ثبت اطلاعات آن‌ها تشکیل می‌شود. در واقع نهادی که اقدام به طراحی سایت باشگاه مشتریان می‌کند، اطلاعات مشتریانش را در یک بانک اطلاعاتی ثبت کرده و در هر زمان با بهره‌بری از این اطلاعات، برنامه‌‌ریزی هایی را انجام می‌دهد. در واقع با طراحی سایت باشگاه مشتریان بستری فراهم می‌شود تا نیازهای آن‌ها توسط مجموعه مربوطه برطرف شود.




مزایای طراحی سایت باشگاه

قابلیت‌ های دیگری همچون مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان سبب شده امروز تعداد قابل توجهی از شرکت‌ های تجاری چنین مجموعه‌ای را برای خود و مشتریانشان به وجود بیاورند. طراحی سایت باشگاه مشتریان به خاطر ویژگی های جذاب و سرویس های متنوع، سبب می‌شود یک فرد به عضویت به یک مجموعه تشویق شود. باشگاه مشتریان باعث می‌شود کاربران یک مجموعه یا برند تجاری به صورتی کاملا منسجم در کنار یکدیگر قرار گرفته و اطلاعاتشان به صورت طبقه‌بندی شده در اختیار سرویس‌دهنده قرار بگیرد. پس ارتباط با آن‌ها، سرویس‌دهی، بازدهی کلی و بسیار دیگر از موارد بهبود پیدا می‌کند.




متاسفانه برخی این واژه را با یک باشگاه ورزشی اشتباه می‌گیرند، اما نباید فراموش کرد طراحی باشگاه مشتریان اغلب به دست مجموعه‌ هایی نظیر فروشگاه های زنجیره‌ای، بانک‌ ها و یا دیگر نهادها صورت می‌گیرد. حتی یک باشگاه ورزشی نیز می‌تواند اقدام به طراحی وب سایت باشگاه مشتریان کرده و اطلاعات کاربران خود را در چهارچوبی مشخص گرد هم بیاورد، اما مفهوم آن با خود باشگاه ورزشی کاملا متفاوت خواهد بود. امروز شاهدیم بیشتر بانک ها چنین مجموعه‌ هایی را برای خود ایجاد کرده‌اند، اما رفته رفته تمامی شرکت های تجاری چنین بستری را برای خود به وجود می‌آورند تا بتوانند با منسجم کردن مشتریان خود، استراتژی‌ های قویتری پیاده‌سازی کنند.



طراحی سایت باشگاه مشتریان با هدف تامین نیازها و ایجاد منافع بیشتر مشتریان در برندهای تجاری ایجاد می‌شود. اصلی‌ترین سرمایه‌ های یک برند تجاری کاربران آن هستند. پس باید این منبع ارزشمند و کلیدی را سازمان‌دهی کرد. یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت باشگاه مشتریان و منسجم کردن کاربران، بیشتر کردن حس وفاداری آن‌ها نسبت به مجموعه است.




به عبارتی دیگر، درست کردن این مجموعه سبب می‌شود یک رابطه دوستانه بین کاربر و سرویس‌دهنده ایجاد شود، به همین دلیل در آن ارتباطات برپایه گفتگو وجود دارد. وقتی یک سرویس‌دهنده در وب سایت باشگاه مشتریان خود اقدام به دریافت اطلاعات کاربران می‌کند، بهتر با سلیقه های آن‌ها آشنا شده و می‌تواند به طور صحیح برنامه‌ریزی کند. افزایش بسیار زیاد راندمان کاری مهمترین مزیت حرکت با برنامه طبق نظر مشتریان است.




اما چرا یک کاربر باید عضو این باشگاه شود؟ چگونه آن‌ها را به پیوستن به این مجموعه تشویق کنیم؟ کلید حل این مشکل، ارائه قابلیت های بیشتر در کنار سرویس های متنوع به کاربران عضو شده در طراحی سایت باشگاه مشتریان است. آن‌ها می‌دانند با پیوستن به این مجموعه از کاربران عادی متمایز شده و تبدیل به عضوی از خانواده سرویس‌دهنده می‌شوند.




تور لحظه آخری یکی دیگر از مهمترین مزایای طراحی سایت باشگاه مشتریان کمک به بحث روز داده کاوی یا همان دیتا ماینینگ است. تنها زمانی می‌توان به پردازش داده‌ های کاربران پرداخت که آن‌ها را در چهارچوبی منسجم در اختیار داشته باشیم. در حال حاضر بیشتر بانک‌ ها اقدام به طراحی سایت باشگاه مشتریان کرده‌اند، اما می‌توان با اطمینان گفت امروز هر شرکتی به چنین مجموعه‌ای نیاز دارد. در دنیای امروز، داده و اطلاعات حرف اول را می‌زنند و هیچ راهکاری به اندازه طراحی سایت باشگاه مشتریان نمی‌تواند در جمع‌آوری داده برای برنامه‌ریزی صحیح و اتخاذ استراتژی مناسب به یک مجموعه کمک کند.



امضای کاربر : رپورتاژ آگهی ساندویچ پانل دیواری کانکس ویلایی ساندویچ پانل نورگیر حبابی درب اتوماتیک درب شیشه ای اتوماتیک معرفی نرم افزار مدیریت تولید نقاشی ساختمان نرم افزار خدمات پس از فروش نرم افزار مدیریت انبار تور تایلند تور کوالالامپور تور دبی اخبار اقتصادی
شنبه 27 آبان 1396 - 13:17
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ